Μέχρι τη Βουλή έφθασε το ζήτημα της έλλειψης δασκάλων στο 4ο Δημοτικό Σχολείο Άνω Λιοσίων, θέμα που πριν από λίγες ημέρες είχαμε αποκαλύψει (διαβάστε ΕΔΩ) στο cityface.gr.
Η ερώτηση έγινε από βουλευτές του ΚΚΕ και συγκεκριμένα από τους Χρήστο Κατσώτη, Γιάννη Γκιόκα, Λιάνα Κανέλλη και Διαμάντω Μανωλάκου.
Oι βουλευτές του ΚΚΕ, κατέθεσαν ερώτηση στον Υπουργό Παιδείας σχετικά με τα μέτρα που προτίθεται να λάβει για την αντιμετώπιση της άσχημης κατάστασης που έχει διαμορφωθεί στο 4ο Δημοτικό Σχολείο στα Άνω Λιόσια και που έχει αναστατώσει τη λειτουργία του σχολείου αλλά και την ίδια τη ζωή εκπαιδευτικών, γονιών και μαθητών.
Το κείμενο της ερώτησης:
«Στο 4ο Δημοτικό Σχολείο Άνω Λιοσίων, ένα από τα πολυπληθέστερα σχολεία της περιοχής, τα δύο από τα τρία τμήματα της ΣΤ΄ τάξης δημοτικού είναι χωρίς δασκάλους.
Το πρόβλημα ξεκίνησε πριν από ένα μήνα περίπου, αρχικά σε ένα τμήμα, όπου η εκπαιδευτικός αναγκάστηκε να αποχωρήσει λόγω εγκυμοσύνης. Λίγες ημέρες αργότερα και η δασκάλα άλλου τμήματος επίσης πήρε άδεια λόγω εγκυμοσύνης, με αποτέλεσμα σήμερα μόνο ένα τμήμα να έχει δασκάλα και να βρίσκεται εντός χρονοδιαγράμματος πραγματοποίησης της εκπαιδευτικής ύλης.
Ενώ η Διεύθυνση Εκπαίδευσης ενημερώθηκε άμεσα, οι τάξεις αυτές δεν έχουν κάνει ούτε μια διδακτική ώρα μαθημάτων γενικής κατεύθυνσης εδώ και ένα μήνα. Οι λιγοστοί μαθητές που πηγαίνουν στο σχολείο μοιράζονται κυρίως σε τμήματα μικρότερων τάξεων, με αποτέλεσμα να μένουν πίσω σε όλα τα μαθήματα. Οι γονείς των περισσότερων μαθητών απογοητευμένοι από την όλη εξέλιξη κρατούν τα παιδιά τους στο σπίτι.
Πρόσφατα τα παιδιά και οι γονείς ενημερώθηκαν ότι είναι απίθανο να καλυφθούν τα κενά σε εκπαιδευτικούς πριν το νέο έτος.
Σε μια προσπάθεια να γίνουν κάποια μαθήματα αποφασίσθηκε η συνένωση των δύο τμημάτων (περίπου 30 παιδιά). Και πάλι όμως, λόγω του ασφυκτικού προγράμματος εργασίας των εκπαιδευτικών που εφαρμόζεται τα τελευταία τρία χρόνια, δεν υπάρχουν κενά, με αποτέλεσμα τα παιδιά να κάνουν μόνο μαθήματα ειδικοτήτων.
Είναι φανερό ότι το επιχείρημα της “κανονικότητας”, που το υπουργείο Παιδείας προπαγανδίζει από την αρχή της σχολικής χρονιάς, καταρρέει από την ίδια την πραγματικότητα ακόμα και τέσσερις μήνες έπειτα από την έναρξή της.
ΕΡΩΤΑΤΑΙ ο κ. υπουργός:
Τι μέτρα προτίθεται να λάβει για την αντιμετώπιση της άσχημης κατάστασης που έχει διαμορφωθεί στο 4ο Δημοτικό Σχολείο στα Άνω Λιόσια και που έχει αναστατώσει τη λειτουργία του σχολείου αλλά και την ίδια τη ζωή εκπαιδευτικών, γονιών και μαθητών;».