spot_img

Επέκταση του Μετρό στα Άνω Λιόσια προβλέπει ο κυβερνητικός σχεδιασμός

Ημερομηνία:

Κοινοποιήση:

Στον χάρτη προβλεπόμενων επεκτάσεων του Ιουλίου 2020 της Αττικό Μετρό, προγραμματίζεται η αύξηση των σταθμών της Γραμμής 2 από 20 σε 25 σταθμούς, από Άνω Λιόσια έως Ελληνικό, ωστόσο ο τρέχων κυβερνητικός προγραμματισμός προβλέπει η γραμμή να λάβει την διαδρομή Άνω Λιόσια-Γλυφάδα.

Αναλυτικά:

Υπό Μελέτην Βόρεια Επέκταση από Ανθούπολη προς Άνω Λιόσια

Α’ Στάδιο Επέκταση από Ανθούπολη προς Μιχελή

Από την Ανθούπολη προβλέπεται σε πρώτο στάδιο επέκταση προς το Ίλιον, με τους σταθμούς:

  • Παλατιανή (Θηβών, Α.Παπανδρέου και Καππαδοκίας, Λακιώτης, Ίλιον)
  • Ίλιον (Θηβών και Ελαιών)
  • Άγιος Νικόλαος (Αγίου Νικολάου και Παραμυθίας, Ίλιον, Μιχελή)

Υπάρχει σκέψη της Αττικό Μετρό, να παρεμβληθεί ενδιάμεσος σταθμός μεταξύ Ιλίου και Μιχελή στο πάρκο Τρίτση, όπου και θα διασταυρώνεται μελλοντικά με την γραμμή 4

Ο χρόνος κατασκευής της επέκτασης από Ανθούπολη προς Άγιο Νικόλαο Ιλίου υπολογιζόταν στα 6 χρόνια, με υποτιθέμενο χρόνο έναρξης διαγωνισμού προς δημοπράτησην τον Οκτώβριο 2017 και ολοκλήρωση το 2023. Οι τοπογραφικές έρευνες έχουν ολοκληρωθεί ενώ σε εξέλιξη είναι οι γεωτεχνικές έρευνες. Το κόστος εκτιμάται σε 350εκατ.ευρώ.

Β’ Στάδιο Επέκταση από Μιχελή προς Άνω Λιόσια (δημοπράτηση τοπογραφικών εργασιών, Ιούνιος 2019)

  • Καματερό: Θεσσαλονίκης και Ζορμπά, πλατεία Δημοκρατίας
  • Άνω Λιόσια: ανταπόκριση με τον προαστιακό σιδηρόδρομο[18]
  • Διακλάδωση από Συγγρού/Φιξ ή Νέο Κόσμο προς ΚΠΙΣΝ

Είναι ένα από τα δύο ενδεχόμενα (το άλλο η διακλάδωση της γραμμής 1 από Πετράλωνα) που μελετώνται για την κάλυψη του επισκέψιμου Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος μέσω της Λεωφόρου Συγγρού.

Νότια Επέκταση από Ελληνικό προς Γλυφάδα

Από το Ελληνικό προβλέπεται επέκταση προς:

  • Άνω Γλυφάδα (Πλατεία Μακεδονίας), που είχε αρχική χωροθέτηση τη συμβολή των οδών Βουλιαγμενης και Βέμπο
  • Γλυφάδα (Πλατεία Κατράκη), όπου θα ανταποκρίνεται με το τραμ.

Η πρόσθεση σταθμού μετρό στο Γκολφ Γλυφάδας (Πλατεία Ελευθερίου Βενιζέλου) μεταξύ Άνω Γλυφάδας και Γλυφάδας έχει εγκαταλειφθεί.

Πληθυσμιακά, η επέκταση προς Γλυφάδα συγκεντρώνει περισσότερες πιθανότητες γρηγορότερης υλοποίησης από την αντίστοιχη της Γραμμής 2 προς Ίλιον.

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

παρομοια αρθρα

Γιώργος Καραγιάννης: Σε πλήρη εξέλιξη ο σχεδιασμός της κυβέρνησης για τη Δυτική Αττική

- Οι επεκτάσεις των Γραμμών 2 και 4 του Μετρό και ο Προαστιακός Σιδηρόδρομος θα αναβαθμίσουν την ποιότητα ζωής...

Στα γραφεία του ΟΑΣΑ ο Θανάσης Μπούρας – Στο τραπέζι το συγκοινωνιακό εν όψει “Ελευσίνας 2023”

Συνάντηση στα γραφεία της διοίκησης του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθήνας είχε ο Αντιπρόεδρος της Βουλής και Βουλευτής Δυτικής...

Έκλεψαν όπλο από συνταξιούχο αστυνομικό στο Ίλιον – Το εντόπισαν άνδρες της ΟΠΚΕ στα Άνω Λιόσια

Χειροπέδες σε ένα Ρομά για κλοπή όπλου από συνταξιούχο αστυνομικό στο Ίλιον, πέρασαν άνδρες της ΟΠΚΕ στην περιοχή...

Μενίδι: Εργάτης καταπλακώθηκε από αντικείμενα σε αποθήκη σούπερ μάρκετ

Εργατικό ατύχημα σημειώθηκε το πρωί της Τετάρτης (5/10) σε εργοστάσιο στο Μενίδι. Σύμφωνα με πληροφορίες ένας εργάτης καταπλακώθηκε...