Είναι αναμφισβήτητα καλό που προστέθηκε και ο Προαστιακός στα δρομολόγια από Αθήνα προς Αεροδρόμιο.
Αυτό όμως έπρεπε να γίνει ως προσθήκη στα υπάρχοντα δρομολόγια από Άνω Λιόσια και Κιάτο και όχι αφαιρετικά. Το να μειωθούν τα δρομολόγια στους υπόλοιπους σταθμούς στη παλιά γραμμή Αεροδρόμιο-Άνω Λιόσια από 3 την ώρα (όταν πρωτοξεκίνησε ο Προαστιακός σας “θυμίζω” ήταν 4) σε 2 στους περισσότερους σταθμούς, 1 στο ΣΚΑ και κανένα στα Άνω Λιόσια όχι μόνο δεν είναι βελτίωση αλλά προσβολή για το επιβατικό κοινό διότι δείχνει για μία ακόμη φορά ότι αυτοί που τα σχεδιάζουν δεν μας υπολογίζουν.
Θα έπρεπε να διατηρηθεί το δρομολόγιο Κιάτο-Αεροδρόμιο και να προστεθούν δύο γραμμές: Κιάτο-Αθήνα για πρόσβαση από Κορινθία στην Αθήνα και 1 γραμμή από Αθήνα-Αεροδρόμιο για τη μετάβαση πολιτών στο Αεροδρόμιο και από το κέντρο ως εναλλακτική του μετρό. Αυτό πράγματι θα αποτελούσε βελτίωση. Αυτό που κάνατε είναι απλά προσβολή.
Επί της ευκαιρίας θα ήθελα να πω κάτι ακόμη για αυτούς που τα σχεδιάζουν ότι επίσης είχαν λειτουργήσει μη ορθολογιστικά και στον προηγούμενο σχεδιασμό. Τα δρομολόγια της γραμμής Άνω Λιόσια-Αεροδρόμιο ήταν 3/ώρα – με τα δύο από αυτά να απέχουν χρονικά από το προηγούμενο περίπου 16 λεπτά ενώ το τρίτο δρομολόγιο απείχε από το προηγούμενο χρονικά 27 λεπτά.
Οι «σκεπτόμενοι» λοιπόν σχεδιαστές των δρομολογίων επέλεξαν αυτό το δρομολόγιο που απείχε 27 λεπτά από το προηγούμενο να είναι αυτό που διέρχεται από Κιάτο με συνέπεια τρομερούς συνωστισμούς τις ώρες αιχμής.