spot_img

Πύκνωση δρομολογίων υπόσχεται η ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Ημερομηνία:

Κοινοποιήση:

Πύκνωση δρομολογίων, πιο σύγχρονο τροχαίο υλικό και προσλήψεις μηχανοδηγών υπόσχεται η (νέα) ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία έχει εξαγοραστεί από τον ιταλικό σιδηροδρομικό όμιλο FSI.

O διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Φίλιππος Τσαλίδης, σε ενημερωτική συνάντηση με εκπροσώπους του Τύπου, αναφέρθηκε στα σχέδια και τις προτεραιότητες της εταιρείας, εξαγγέλλοντας βελτίωση υπηρεσιών, σε όλα τα επίπεδα, υπό την προϋπόθεση της έγκαιρης ολοκλήρωσης του σιδηροδρομικού δικτύου από τον ΟΣΕ και την ΕΡΓΟΣΕ.

«Για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, το 2017 υπήρξε μια χρονιά – σταθμός, καθώς στις 14 Σεπτεμβρίου έγινε μέλος μιας μεγάλης σιδηροδρομικής οικογένειας, από τις μεγαλύτερες στην Ευρώπη.

Αυτό σημαίνει ότι ανοίγονται νέοι δρόμοι για έναν καινούριο κύκλο ανάπτυξης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αλλά και των ανθρώπων της, και φυσικά για πιο σύγχρονες και πιο ποιοτικές σιδηροδρομικές υπηρεσίες, τόσο στον επιβατικό, όσο και στον εμπορευματικό τομέα», υπογράμμισε ο κ. Τσαλίδης.

https://www.youtube.com/watch?v=XW2fVZA8v7w

Εντός του 2018 προγραμματίζεται η πρόσληψη 60 μηχανοδηγών, αλλά και προσωπικού σε άλλους τομείς, όπως στον χρηματοοικονομικό τομέα, το τμήμα μηχανοργάνωσης και τον στρατηγικό σχεδιασμό.

Στο επίπεδο των επενδύσεων, ο κ. Τσαλίδης υπογράμμισε ότι εξακολουθεί να ισχύει η δέσμευση για επενδύσεις, κυρίως σε τροχαίο υλικό, οι οποίες θα φτάσουν έως τα 500 εκατ. ευρώ σε περίοδο 3-5 ετών, προαναγγέλλοντας, παράλληλα, την άφιξη του διευθύνοντος συμβούλου της FSI στην Ελλάδα, το αμέσως προσεχές διάστημα.

Στο επίπεδο των υπηρεσιών, ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ υποστήριξε ότι υπάρχει έγγραφη δέσμευση, από τον ΟΣΕ, ότι τέλος Ιανουάριου θα δοθεί το τμήμα Πειραιάς – Αθήνα με ηλεκτροκίνηση, ενώ το τμήμα Τιθορέα – Λιανοκλάδι, με διπλή ηλεκτροκινούμενη γραμμή, έως τα τέλη Μαρτίου.

Αντίστοιχα, σε προφορικό επίπεδο, υπάρχει δέσμευση ότι, στο τέλος του 2018, θα ολοκληρωθούν τα έργα σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης μέχρι τη Θεσσαλονίκη.

Τέλος, στο τομέα των εμπορευμάτων, η κίνηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενισχύθηκε κατά 11,5%-12% το 2017, παρά το γεγονός ότι η χωρητικότητα της γραμμής είναι περιορισμένη, αφού εξυπηρετεί δύο με τρία δρομολόγια ημερησίως.

metaforespress.gr

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

παρομοια αρθρα

Δυτική Αττική – Ενεργοποιούνται 130 μυστικοί αστυνομικοί ως “επιβάτες” σε λεωφορεία και τρένα (video)

Τα σχέδια του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη για την αστυνόμευση εντός των μέσων μαζικής μεταφοράς, ανακοίνωσε ο Μιχάλης...

Δεύτερος σεισμός στην Αττική σήμερα – Aρκετά αισθητός σε όλο το λεκανοπέδιο

Νέος σεισμός σημειώθηκε στην Αγία Παρασκευή, το απόγευμα της Τετάρτης. Ο πρώτος σεισμός έγινε στις 17:10 και ο δεύτερος στις 19:29. Ο...

«Μπαίνει στις ράγες» το Μετρό για τις Αχαρνές – Απόψε η παρουσίαση της επέκτασης της Γραμμής 2

Η πολυαναμενόμενη επέκταση της Γραμμής 2 του Μετρό στις Αχαρνές μετά από χρόνια σχεδιασμών είναι πλέον γεγονός, σηματοδοτώντας μια νέα εποχή...

H συνεισφορά της Μεταποίησης στο επίκεντρο της εκδήλωσης του ΣΒΑΠ και της Ένωσης Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών Δυτικής Αττικής στο Δήμο Ασπροπύργου

Πραγματοποιήθηκε με εξαιρετική επιτυχία, το απόγευμα της Τρίτης 12 Νοεμβρίου 2024, η εκδήλωση που διοργάνωσε ο Σύνδεσμος Βιομηχανιών...