spot_img

Οι αλλαγές στον συγκοινωνιακό χάρτη που φέρνουν τα νέα έργα του Μετρό

Ημερομηνία:

Κοινοποιήση:

Αποτέλεσμα εικόνας για νεος σταθμος μετρο

Ξεπερνούν τα 4 δισ. ευρώ οι επεκτάσεις και οι νέες γραμμές που σχεδιάζονται σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Νέα έργα συνολικού προϋπολογισμού που ξεπερνά τα 4 δισ. ευρώ για την επόμενη δεκαετία ανακοίνωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Αττικό Μετρό, Θεόδωρος Παπαδόπουλος.

Ειδικότερα, όσον αφορά τα εν εξελίξει έργα, οι πρώτοι τρεις σταθμοί της επέκτασης της Γραμμής 3 προς Πειραιά αναμένεται να λειτουργήσουν στο τέλος του 2019, ενώ τα έργα στη γραμμή θα ολοκληρωθούν το καλοκαίρι του 2021.

Όσον αφορά στα έργα της επόμενης δεκαετίας, προτεραιότητα για την Αττικό Μετρό αποτελεί η επέκταση του Μετρό Θεσσαλονίκης στις δυτικές συνοικίες. Τα έργο που θα προσθέσει στο δίκτυο 11 χλμ. γραμμής με 8 σταθμούς έχει προϋπολογισμό 900 εκατ. ευρώ και το αμέσως επόμενο διάστημα αναμένεται η δημοπράτηση του διαγωνισμού για τις πρόδρομες εργασίες, που θα περιλαμβάνει αρχαιολογικά και μετακινήσεις δικτύων κοινής ωφέλειας.

Στην Αθήνα, η υπογειοποίηση της Γραμμής 1 του Ηλεκτρικού από το Φάληρο μέχρι τον Πειραιά, με ταυτόχρονη κατασκευή νέου υπόγειου σταθμού στην περιοχή του ΚΕΡΑΝΗ, Σταθμός Καμίνια, προϋπολογισμού 100 εκατ. ευρώ, είναι στα έργα προς ένταξη στην τρέχουσα προγραμματική περίοδο. Στην ίδια κατηγορία είναι το έργο της αναβάθμισης 75 συρμών της Γραμμής 1, τα οποία τέθηκαν σε κυκλοφορία το 1985, με στόχο την επιμήκυνση της διάρκειας ζωής τους κατά 20 χρόνια, προϋπολογισμού 70 εκατ. ευρώ, καθώς και η προμήθεια έξι νέων δι-ρευματικών συρμών, προϋπολογισμού 80 εκατ. ευρώ.

Επιπλέον, εντός του 2019 και του 2020 προετοιμάζονται να βγουν οι διαγωνισμοί για τις τεχνικές και γεωτεχνικές μελέτες των επεκτάσεων της υπό δημοπράτηση Γραμμής 4 προς Πετρούπολη και εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας, συνολικού προϋπολογισμού 2,1 δισ. ευρώ, όπως και για την επέκταση της Γραμμής 2 προς Ίλιον–Καματερό–Στ. Προαστιακού Άνω Λιόσια, προϋπολογισμού 550 εκατ. ευρώ.

Τέλος, αναφερόμενος στο σενάριο υλοποίησης των επεκτάσεων της Γραμμής 4 με τη μέθοδο ΣΔΙΤ, ο κ. Παπαδόπουλος εκτίμησε τον συνολικό προϋπολογισμό στα 2,86 δισ. ευρώ, εκ των οποίων 1,24 δισ. ευρώ θα είναι η συνεισφορά του ιδιωτικού τομέα. Στο εν λόγω σενάριο προβλέπεται 35ετής λειτουργία με συνολικά έσοδα 2,5 δισ. ευρώ, μέσα ετήσια έσοδα ύψους 71,4 εκατ. ευρώ και μέση τιμή εισιτηρίου 0,67 ευρώ.

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

παρομοια αρθρα

Συνάντηση Δημάρχου Φυλής Χρήστου Παππού με τον Δήμαρχο Ιλίου Νίκο Ζενέτο

Τον Δήμαρχο Ιλίου Νίκο Ζενέτο υποδέχθηκε στο γραφείο του την παραμονή των Φώτων ο Δήμαρχος Φυλής Χρήστος Παππούς. Οι...

Προκήρυξη διαγωνισμού για την επέκταση της Γραμμής 2 προς Ίλιον

Ένα ακόμη σημαντικό έργογια την Αθήνα μπαίνει στην τελική ευθεία για να ξεκινήσει, αφού με την προκήρυξη του...

ΤΩΡΑ – Επιχείρηση της ΕΛ.ΑΣ. σε Ζεφύρι, Άνω Λιόσια και Μενίδι για τους άσκοπους πυροβολισμούς

Δεκάδες ήταν οι καταγγελίες κατά τη διάρκεια των εορταστικών ημερών, αναφορικά με σφαίρες που κατέληξαν σε παρμπρίζ αυτοκινήτων,...

Γιώργος Καραγιάννης: Σε πλήρη εξέλιξη ο σχεδιασμός της κυβέρνησης για τη Δυτική Αττική

- Οι επεκτάσεις των Γραμμών 2 και 4 του Μετρό και ο Προαστιακός Σιδηρόδρομος θα αναβαθμίσουν την ποιότητα ζωής...